مقالات آموزشی

بهینه سازی صفحه خرید ووکامرس برای محصولات دانلودی

توسط آموزش ووکامرس که در

اگر صاحب یک فروشگاه فروش فایل یا محصولات دانلودی هستید که با ووکامرس پیاده سازی شده است، حتما به این نکته توجه کردید که برای فروش این نوع محصولات نیازی به ارسال فایل نیست و کاربران بعد از اضافه کردن محصول دیجیتالی به سبد خرید به راحتی میتوانند خرید خود را انجام دهند به طور پیش فرض در صفحه تسویه حساب ووکامرس فیلدهایی مانند : کشور، استان ، شهر، کد پستی،  آدرس و خیابان  و … وجود دارد که برای محصولات دانلودی نیازی به استفاده از این فیلدها نیست. شما می توانید برای تسریع در فرآیند خرید و راحتی کاربران این فیلد ها رو حذف کنید و با ویرایش و شخصی سازی فرم تسویه حساب، صفحه پرداخت سریع محصولات دانلودی ووکامرس را ایجاد کنید. با اینکار اگر محصول دانلودی داشته باشیم فیلدهای غیرضروری در فرم پرداخت ووکامرس نمایش داده نمیشود و اگر محصولی که کاربر قصد خرید آنرا دارد پستی بود فرم تسویه حساب کامل نمایش داده میشود. در این مقاله از آروسافت ما آموزش افزونه ای رو به شما معرفی می کنیم که با نصب آن میتوانید فیلدهای اضافی را حذف کرده و زمان خرید را برای کاربران به حداقل برسانید. محصولات دانلودی می توانند رایگان و یا پولی عرضه گردند؛ برای داشتن چنین امکانی در فروشگاه اینترنتی خود باید با پیکربندی و اصطلاحات استفاده شده در تنظیمات محصولات دانلودی آشنایی کامل داشته باشید. ما در ادامه همراه باشید:

پرداخت سریع برای محصولات دانلودی و دیجیتال

افزونه WooCommerce Checkout For Digital Goods

افزونه WooCommerce Checkout For Digital Goods بهترین افزونه ایجاد فرم تسویه حساب مجزا برای محصولات دانلودی و پستی است. این افزونه قابلیت کاهش تعداد فیلدها در صفحه تسویه حساب و پرداخت سریع را برای محصولات در ووکامرس را فراهم می کند.پس از نصب و فعال سازی افزونه ، بخش جدید بنام woo Checkout Fields به پنل وردپرس شما اضافه می شود .با رفتن به بخش تنظیمات افزونه میتوانید فیلدهایی را که می خواهید از صفحه پرداخت حذف کنید را علامت بزنید.

پس از اعمال تغییرات بر روی دکمه Save Setting کلیک کنید و نتیجه را در صفحه پرداخت سایت مشاهده کنید.

ویژگی های افزونه عبارتند از:

  • کاملا رایگان و متن باز
  • حذف فیلدهای دلخواه از صفحه پرداخت محصولات دانلودی
  • تنظیمات ساده و راحت تنها با تیک زدن فیلدها
  • بسیار سبک و بهینه

پس از نصب افزونه گزینه ای با نام woo checkout fields در منو پیشخوان وردپرس اضافه میشود.
با رفتن به آن میتوانید با انتخاب فیلدهای دلخواه آنها را از صفحه پرداخت محصولات دانلودی ووکامرس حذف کنید و صفحه پرداخت سریع محصولات دانلودی را ایجاد کنید.

آموزش بهینه سازی صفحه خرید ووکامرس

 

برای دانلود افزونه به برگه آن در مخزن افزونه های وردپرس در آدرس WooCommerce Checkout For Digital Goods مراجعه کنید.

کد ساخت صفحه پرداخت سریع محصولات دانلودی ووکامرس

توسط کد زیر نیز میتوان قابلیت حذف فیلدهای دلخواه در صفحه پرداخت محصولات دانلودی را ایجاد کرد.
کد زیر را در انتهای فایل فانکشن functions.php قالب ووکامرس قرار دهید.

آموزش بهینه سازی صفحه خرید ووکامرس

 

کد بالا بجز فیلد نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل و شماره تلفن بقیه فیلدها را از صفحه ثبت سفارش محصولات دانلودی یا همان فرم تسویه حساب حذف میکند. به پایان آموزش ساخت صفحه پرداخت سریع محصولات دانلودی ووکامرس رسیدیم .سوالات و نظرات خودتون و میتونید در بخش دیدگاه های این صفحه با ما در میان بگذارید.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *